Pitanje

Antonio J

New member
Pozdrav trebao bi prvi put ici na brod i sad me zanima posto sam student (redovni) dali moran se ispisati s fakulteta da bih isao na brod... opcenito dali mi moze ko objasnit proces kako ide priliko odlaska na brod (dali se vodimo u evidenciji kao zaposlene osobe u hrvatskoj ) ili naknadno kad dodjemo placamo primanje za zdravstveno i mirovinsko a dotad smo nevidljivi u sustavu.

hvala na odgovoru i skuzajte ako sam nejasno nesto pitao

Pozdrav trebao bi prvi put ici na brod i sad me zanima posto sam student (redovni) dali moran se ispisati s fakulteta da bih isao na brod... opcenito dali mi moze ko objasnit proces kako ide priliko odlaska na brod (dali se vodimo u evidenciji kao zaposlene osobe u hrvatskoj ) ili naknadno kad dodjemo placamo primanje za zdravstveno i mirovinsko a dotad smo nevidljivi u sustavu.

hvala na odgovoru i skuzajte ako sam nejasno nesto pitao

Možeš zamrznuti svoj status na fakultetu (barem se moglo prije) te kad se vratis s brod nastaviti gdije si stao priznaju se svi ispiti i odslusana predavanja. Tvoja kompanija ce te prijaviti na Lucku kapetaniju te ces se u sustavu voditi kao pomorac a ne zaposlena osoba u hrvatskoj po povratku s broda ces platiti doprinose za zdravstveno i mirovinsko.(Itekako si vidljiv u sustavu ako sve ide regularnim putem!!!)

znaci ne gubim prava studenta ako odem na brod ? prosfesori ne gledaju toliko prisutnost pa bi to odradia na ispitima neman puno...

idem ovi tjedan radit vizu pa da znam sto mi je potrebno kad idem na brod (oce trebat porezna kartica ili nesto tako kao kod klasicnog zaposljavanja ili se to na kraju kad se vratim sve rjesava)?

znaci ne gubim prava studenta ako odem na brod ? prosfesori ne gledaju toliko prisutnost pa bi to odradia na ispitima neman puno...

idem ovi tjedan radit vizu pa da znam sto mi je potrebno kad idem na brod (oce trebat porezna kartica ili nesto tako kao kod klasicnog zaposljavanja ili se to na kraju kad se vratim sve rjesava)?